Вівторок, 04.08.2020, 12:13

Годинник
Календар

Співпраця з колективом

оради практичного психолога вихователям:

 
1. Уже на початку навчального року встановіть тісний контакт з батьками своїх вихованців, запишіть їхні побажання. 

 2. Коли до групи приходять новачки, дайте можливість іншим вихованцям самостійно пояснити новоприбулим правила  поведінки в закладі. Доручіть комусь із активних дітей ближче познайомитися з новачком, а потім уже познайомте з ним усіх  інших дітей. 

3. Ознайомлюючи дітей з правилами поведінки в групі, проведіть гру-заняття, де можна використати ці правила. У такий спосіб кожна дитина зможе чітко уявити, що від неї вимагають. 

4. Стежте, щоб встановлені правила не призводили до емоційного чи фізичного приниження когось із дітей його однолітками. 

5. На заняттях використовуйте прийом гуманної особистісно орієнтованої педагогіки співпраці – «Відповідь на вушко». 

6. Обговорюйте разом з дітьми різноманітні способи виходу із ситуації, які сталися (чи могли б статися) у житті групи. Допоможіть дітям оцінити, якою мірою є конструктивним вибір кожного з них. 

7. Нагадайте дітям про можливість визначити їхні страхи. Обговоріть з ними різноманітні випадки, які продемонстрували те, що вони бояться, насправді не страшне. Щоб подолати в дітях страх, можна також практикувати систематичний перегляд дитячих телепередач, мультфільмів, малювання їхніх персонажів. 

8. Створюйте умови, що сприяють встановленню й розвитку дружніх та приязних стосунків між дітьми (різні ігри та вправи). 

9. Придумайте разом з дітьми різноманітні способи похвали чи висловлення прихильності (оплески, підняття кулачків, великого пальчика вгору). 

10. Проводьте один раз на тиждень «День гарного настрою», «День усмішки». 

11. Визначте дітей, які схильні усамітнюватися, і стежте, щоб інші малята не забували запрошувати їх до свого товариства. 

12. Надавайте дітям можливість більше рухатися, гратися в рухливі ігри, де дитина може проявити себе як сміливий захисник менших. 

13. Не забувайте постійно підбадьорювати, заохочувати дітей.